Tik Tak Adam

Tik tak bir adamım ben
Arka planda gergin müziklerim
Avuçlarımda zaman var
Abartılı değil asla sevdiklerim
Benim saçlarımda bitki örtüleri
Susun ve  dinleyin beni;
                 Anlamaya çalışın
Akrebimin yelkovanı delerken
Tik tak çıkardığı ses benim

Sola yatır başını
                 Savur saçlarını  
Yatağına düşüp yanı başına
Belki yalnızca aklına
Hikayeler anlatırım yastık tüylerinden
Kazağının yünlerini söker
Doruklarda bir durum öyküsü
Saçlarını örürsem eğer
Romana kaçkın bir olay örgüsü yazarım
Olay, iki dudağın arasında geçer
Zaman avuçlarımda tik tak bir adamım ben
Dakik değilim, beni keskin sanma
Zamanı yırtan sayfalardansın oysa


Sen benim ince saniyelerim
Uzun soluğum, sepetim kollarından
Senin yününden öpüşler giyerim
Temam sensin, konular sana hayran
Sen sen olalı gönlüm, sen revan.

Kalemî 







Bu mahlas ile biten şiirler Onur Karabıçak'a aittir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail