KAYBETMEDİM KAYBOLDUM

Çocukluğunuzu kaybetmeyin
İçinizde hala bir çocuk varsa
Siz mutlusunuz demektir
Arkadaşlarınızla eğlenebiliyorsanız
Siz gülümsüyorsunuz demektir.

Asla çocukluğunuzu yitirmeyin
Torun sahibi bir dede de olsanız
Torunlarınızla oynamasını bilin
Oyun oynamayı sevin ve hiç unutmayın
O zaman torunlarınızla mutlusunuz.

Burada edebiyat mı yapıyoruz
Öğüt mü veriyoruz birbirimize
Çocukluğunu kaybettiysen edebiyat
Hala gülümsüyorsan öğüt veriyorum
Ben kaybolduğum için şiir yazıyorum.

Ailem için oyuncaklarımı sattığımda
On yaşında vazgeçtim çocukluğumdan
Sadece hayallerimde mutlu oldum
Ailemin yanında da belki ama sokakta
Ben sokaklarda kayboldum.

Oyuncakların başında kendimi bulamadım
Arkadaşlarımla gülüp oynayamadım
Çocukça hayallerimi bıraktım
Gerçekleri düşünmeye başladım
Kendimi birden çalışmakta buldum.

Neyse sıkılmadan demem o ki
Çocukluğunu kaybetmediğin yerde
Gülümsüyorsun mutlusun
Çocukluğunu kaybedersen
Mutsuzsun dünyada kaybolursun
Ben kayboldum...

                                SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail