YİNE YAPAYALNIZIM

Hani kurt uzanamadığı üzüme
Mundar dermiş ya
Ben o üzüme uzayacak cesarete
Hiç sahip olamadım
Ben bir güzele vurulursam eğer
Gidip de seni seviyorum diyemem
Göğsümün altında sıkışır kalır
Sıkıştıkça büyür orada
Büyüdükçe de içim daralır
Sıkılırım üzülürüm acırım ben
Ben o zaman patlarım
Ve bir dahada toplayamam
Yine ve yine yapayalnız kalırım

Ben aşık olmaktan korkarım.

Ben yalnız kaldığımda kalemime sarılırım
Bembeyaz kağıtlara mısralar sıralarım
Şiir yazmak
Birazda yalnızlık göstergesi sanki
Aşık olduktan sonra hayat biraz şiir gibi
Şiir yazmak biraz içini dökmek gibi
Biraz mutluluktan bahsedersin
Biraz acı çekmek gibi
Kısaca söyleyeyim size
Aşık olduktan sonra hayatımda şiirimde
Biraz biraz sıçmak gibi...

                                                   SIRADAN

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail