VARSAY Kİ BÖLDÜM

Birinci bölüm hazır,ilk mısra girdim,hadi başlıyorum
Duam önüme siyah kağıt gelse,yazdığım okunmasın istiyorum
Keşke kalbim beyaz yazsa,aklara karalar sıralıyorum
Kara mısralarım hiç olmasa,biraz beyaz şey yazsam diyorum
Dünya keşke tek renk olsa,ben insanları tek renk görüyorum
İsterim gördüğüm gerçek olsa,ama renksizlerle de gülümsüyorum.

İkinci bölüm geldi ansızın,kafiye uyak hadi başlayalım
İnsanoğlu sen ne kansızsın,bölmeye çalışıyorsun anlayalım
Kardeş olmuşuz ayıramazsın,komşum gel ağlaşmayalım
Ağlamak düşmez bize sakın,hadi er meydanında çarpışalım
Gel atalım tohumları nifakların,ayıklarken de sabahlayalım
Bayraklı anlamaz halinden bayraksızın,gel bayrağa sahip çıkalım.

Üçüncü bölüm,burada aşk buldum,üç nokta koyalım,bitireyim
Naslı oldu da aşık oldum,bilmem gönül söyle ne edeyim
Gönül bu söz dinlemez gülüm,şimdi ben buna ne diyeyim
Sevdiğimi söylemekten korkuyorum,aşk bu nasıl düzeleyim
Ben beni sende buldum,söyle ne istersin, mezara git de gideyim
Varsay ki kalbimi ikiye böldüm,al ikisini de sana vereyim...

                                                                         SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail