Çatlaktır Ellerim

Ellerimin çatlaklarına bak sevgilim
Buradan Dicle akar, burası Gediz
İlim
Suyundan korkar da içmeyiz
Ellerimin çatlakları sevgilim
Bak kan tutmuş doğu yakası
Ortasında saray gibi bir kemik
Altından tası
Ellerimde genel bir renksizlik

Yolunup duruyor tırnaklarım
Afilli bir yalan halkların özgürlüğü
Çağdaş Yunus kapısıdır sığınaklarım
Katliamda geçersizdir yürürlüğü
Ellerim çatlaktır sevgilim
Savruluyorum tekerinde Mercedes'in
Benim yerime
Din kullanıldı elden gittiği için
Unutulmuş bir ayet-i kerime
-Leküm dîniküm veliye dîn

Bir çam düştü düşecek gövdeme yaslanıyor
Böyle arada yaşaması zor
Ellerimin çatlakları sevgilim,
Geçmiyor sen sevsen de beni,
Gezdirsen de dudaklarını,
Denizden gelen soğuklar indirmiyor yelkeni,
Unutuyorlar bir mevsim yaşayacaklarını,
Kanayan yerlerime dua kapatıyorum,
Sınırlarımı zorluyor ama seviyorum
Senin özüne onlarla dokundum sevgilim,
Ve kayboluyor yaslandığım çam özleri,
Kaybetmeyelim.


                                        Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail