DENİZİM

Tablodaki masmavi gülümseyen deniz gibisin
Varsın ve hissedebiliyorum çok yakınımdasın
Tabloda görebiliyorum seni oradasın
Ama  gerçekte gerçekte benden çok uzaktasın.

Ülkeyi üç taraftan çevirmiş bir deniz gibisin
Başımı nereye çevirsem gördüğüm tek sensin
Gönül gözü bu çok üzüyorsun gönül ne adisin
Her yerde sen varsın bende ben yokum ne yaparsın.

Tüm denizlere ayak basmış Gezmiş Deniz gibisin
Kalbimdeki yalnızlığa savaş ilan ediyorsun
Kızma bana yarim tek suçlu benim sen değilsin
Sen denizsin tabure ipe beni gönderiyorsun.

Atamın gözüne renk veren deniz gibisin
Kalbimi aşka götürecek güzel bir düşsün
Sor bana aşkın için nelerden vazgeçersin
Kurtulmuş halkın yüzündeki tebessümsün.

Gönlümün tek yaşam kaynağı derya deniz gibisin
Tek dileğim başka biri bu denizi kurutmasın
Korkma yarim sen kurumaya başlasan bile
Ben aşk dolu bulutlarla üstünde gezineceğim
Kova kova su taşıyıp ölme diye öleceğim...

                                                                SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail