KAR TANESİ

Ağlardım hep küçükken, hayallerim yıkılınca, kalmayınca bir tanesi,
Diz çökmezdim, dayanırdım zorluğa, bu benim için mutluluğun bahanesi.
Her çocuğunda benim gibi; büyük, cesur bir adam olmak istemesi,
Adam olmak hayallerimde, karla kaplı yola düşen küçük bir kar tanesi.

Sevinçlerim, küçükken babamın bana iki liraya küçük bir top alması,
Duyduğum en güzel yalan, düşünce acımadı sözüme annemin yalandan inanması.
Umut bulmak karanlık çöktüğünde, ayın aydınlığa batması,
Sevinç kalbe bir yıldırım, havada hızla uça küçük bir kar tanesi.

Sevmek bakıp bakıp ağlamaktı resimlere, aşkla dolu her karesi,
Kış ayında, soğukta, büyük bulutların ardından sarı saçlının belirmesi.
Aşık olmak; göz yaşını sel yaptığında, birinin gözlerini hafifçe silmesi,
Aşk, Kasım'da kalbe süzülen küçük bir kar tanesi.

Tek korkum misafiri olduğum Dünya'da zamanımın bitmesi,
Üzülmez miyim bir düşünsene, ne zor seni görmeden gitmesi?
Resmin kalsa bir tane sadece elimde, o zaman başlar yalnızlığın hissi,
Kaygılanırım ben her zaman, ya gelmezse küçük bir kar tanesi?

Sen hayatımda bir kar tanesiydin,
O yüzden Ekim'de hep karı beklerdim ben.
Ama hep Kasım'da süzülen bir hayaldin,
Kanayan kalbimin ilacı sadece bir doz SEN...


                                                                                                           41. ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail