Yıldızlar

Aşk ve onur hukuki bir mesele
Güceniğim bir duvar gibi
Kitap edilip yakılıyor sevdam önümde
Yıldızlar hep sevmek derdi
Sevilmek uzak bir kelime
Kimsenin düşünmediği doğrular var
Bağdaş kuruyorum yıldızlarla
Her şeyi unutup aşkı görüyorum
Ayıp yıldızlarda
Geceleyin
Saraydan geliyor asıl tehlike
Gündüz ekranda yalan ağızlar
Gece de görünüyor derde değer olan
Yıldızlar
Boş karanlık bakıyor ardımdan
Sönmesin onlar
Başucumda ekranlar
Otuz üç tanede buluyorum ışığımı
giden sevgilimi ve yıldızları
Geceleyin
Bir ip uzanıyor yıldızlardan
Göçüyor çölümde uçan uzağa
Hayy deyince estiğim rüzgarlardan
Yeşil yanıyor tüm trafik lambalarında
İşte yıldızlar
Ve ipte bir tespih tanesi oluyorum
Benim gibi adsızlar
Denizde su gibidir, çölde kum.
 
                                         Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail