AĞLAYAMADIM

Bir kara bulut
Güneşli günümü zindan eden,
Bir yağmur damlası.
Gözlüğümün camını ıslatmayacak sa eğer,
İsterse kan yağsın gökyüzünden.

Bol gözüksün, aldığım harçlık diye
Yiyemedim yemeğimi, biriktirdim paramı.
Ey sevgili;
Yüreğime giden yolda atacağın her adıma
Verecektim canımı.

Cehennemde uyumak;
Cennette güneş daha doğmadan uyanmak,
Sahurda, iftar ezanının okunması.
Sisli, puslu kara güne,
Bir Mustafa'nın doğması.

Kararsız duran bir sis,
Yerde hafif, yükseklerde hiç mi hiç yok.
Ama göz göze dokunamıyor,
Bulutlar sarılamıyor bile
Ama yıldırımlar beynimde.

İçti şehadet şerbetini abilerim.
Bıraktı yarı yolda beni kardeşlerim.
Aşkın yolunda vurulmuş bir karga ben,
Kimse kanayan yaramı sarmasın.
Bırakın biraz da şu çocuk ağlasın.

                                               41. ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail