AŞK

Bir kadın çizecektim;
Saçları altın,
Gözleri bir deniz misali.
Düşünceleri
Karanlık bir orman kadar sinsi.
Yüzün soğukta, koca buluttan düşen,
Küçük bir cemre kadar güzeldi.
Bekleyip hayal kurmaktı güneşi, aşk
Korumasızsan, rüzgar sert eser.
Aslında güzelliğin,
Ulaşılmaz bir dağın tepesiydi.
Benimki ise
Anca körleri mest eder.

Aşk bana imkansızdı,
Yağmurun güneşe,
Kalemin silgiye,
Ayrılığın zamana,
Tasın kağıda,
Geleceğin geçmişe aşkından
Daha imkansızdı aşkın bana.

Pes etmemekti aşk,
Direnmekti zorluğa.
Aşk için her türlü fedakarlığı yapmaktı.

İmkansızı, aşkı bırakamazdım.
Beklerdim her an bir fedakarlık yapmak için.
Ama aşk için yapılan her fedakarlık bana;
Çaldığında birkaç kağıt parçasını
Arkandan koşarken polisler
Durup da teslim olmak kadere,
Prangaları bileğine dolamak,
Hayatını mahvetmek
Güneşsiz, susuz kalan bir çiçek gibi
Solup gitmekti.

Aşk...

                                                                                         41. ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail