BEN DE SEVERDİM

Ben tırtıldım yaşamdım
Ölümü koynumda severdim
Ben karıncaydım yağmuru
Sel olasıya kadar severdim.

Ben kalemdim silgiyi hatamı
Gösteren bir dost diye severdim
Ben mürekkeptim kendimi ucu yanık
Bir mektupsaysam severdim.

Ben uçurtmaydım rüzgarı
Ona karşı durduğumda severdim
Ben rüzgardım yarin saçlarına
Dokunabiliyorsam esmeyi severdim.

Ben yalnızdım yalnızlığı sevmezdim
Ama kimsenin olmamasını severdim
Ben sıradandım ego bir tarafa
Ben kendim olmayı severdim.

Ben aşktım sözün bittiği yerdim
Konuşmaktansa bakışmayı severdim
Ben nefrettim aslın başladığı yerdim
Asıl olandım gerçek olanı severdim.

Ben tırtıl oldum karınca oldum
Kalem oldum mürekkep oldum
Yeri geldi kendi içime doldum
Yeri geldi çok aşık da oldum
Ama mutlu olamadım be olamadım
Şimdi sadece yalnız ve sıradan...

                                      SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail