ÇOCUK YAŞTA ÖLENLERDEN

Çocuklukla hiç bir sayılabilir mi
Çocuk sayısı
Yağmur damlasıyla
İçindeki su hiç bir olur mu.

Ben ne çocuklar gördüm
Yağmurun ıslatan ıslatınca üşüten
Daha sonra da öldüren olduğunu çoktan anlamışlardı
Ben ne çocuklar gördüm
Hayat çocukluklarını ellerinden almıştı
Ben ne çocuklar gördüm
Büyümüşte küçülmüşlerle
Daha on yaşında ölmüşlerle dalga geçiyorlardı
Alay edebilecek çocukluk ellerinden alınmamıştı
Onlar yağmurda oynardı
Biz üşürdük.

Sen yağmurun güzelliğinden ben ise
Üşüyen ölü bedenlerden bahsederdim
E sende haklısın tabi
İkimize de şair derlerdi.

Çocuksan yağmur yağar
Çocukluğunu kaybetmemişsen eğer
Yağmur sana oyun olur
Çocukluğunu elinden aldılarsa
Gök karla karışık dolu ile taşlar seni
Z çizgili yıldırımlarla vurur başına
Henüz çocuk olanlar
Çizer tuvallere z şekilli yıldırımları
Şemsiye de kurtarmaz ki
Yürüyen küçük ölü bedenleri
Çünkü şemsiyeyi onlar tutar.

Şımaracak kimsen olmayınca
Büyümüşsün yağmurda
Sıradan içindir başlık
Küçük küçük üç nokta...

                                             SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail