KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM

Bir meydan savaşı sanırsın
Eğer, dumandan gözlerini açabilseydin.
Nedeni
Ağaçlar kesilmesin, beton yığılmasın mı?
Yere düşen Korkmaz bir çocuk gördüm.
Yaşı ya 19 ya da 19...
Üstüne çullanan; sakallı karabasanlar gördüm.
Ellerinde kılıçlar, sapanlar gördüm.
Solcu diye bıraktım.
Yardım etmedim.

Bir cinayet bir katliam sanırsın,
Şerefini satıp, katili koruyanlar olmasaydı.
Otobüs camlarından karanlık yollar gördüm.
Arkada oturan Aslan gibi bir kız,
Direksiyonda korkunç canavar gördüm.
Cesaret ateşimi söndürdüm tükürükle, indim kapıdan.
Bu saatte orada ne işi var deyip bıraktım.
Gül bahçesini, bir kırağıya emanet ettim.
Yardım etmedim.

Mektebin ikinci katında, camdan bakarken aşağıya,
Göğe bakıp havlayan bir çakal sürüsü gördüm.
Okulun köşesinde;
Gölgeleri bozkurt olan onca yiğitler gördüm.
Yüreğinde vatan, ellerinde kurtlar,
Karşısında sallanan bıçaklar, satırlar gördüm.
Mertçe dövüşecekken Çakırlar,
Bozkurt'un üstüne atılan arsız çakallar gördüm.
Yiğitlerin önünde; Kürşad, Alparslan, Timur...
Ölüme dört nala koşan, koca bir Atsız gördüm.
Daha fazla ses gelmesin diye, kapattım pencereyi.
Yardım etmedim.

Ali İsmail KORKMAZ, Özgecan ASLAN, Fırat Yılmaz ÇAKIROĞLU...

                                                     41. ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail