LÜTFEN

Bir şair olsam;
Dans etsem dizelerde,
Terli mürekkep ile yıkansam
Aşk sözcüğünün üstünde, geldiğimde
Yutkunamasam, ellerimi kaldıramasam,
Yardım eder misin bana?

Bir sosyalist olsam;
Halk desem halkçı desem,
Elimde tencere, tava olsa,
Bir kuş olsam, sokakta, ağzımda düdükle,
Yıkmaya çalışsam bariyerleri,
Karşısında dursam abdestli kapitalistlerin
Yardım eder misin bana?

Bir işveren olsam;
Para desem sadece, yoluna kurban olsam pulun,
Bir Müslüman putperest olsam,
Ağustos böceği, şen şakrak, bir Titanik gibi
Semaya karanlık bir yolculuk...
Yardım eder misin bana?

Bir insan olsam;
En kötüsü olsam her zaman,
Güzelliklerden haremim olsa, hepsini...
Kendime bile yararım olmasa,
Ayaklarım tutmasa,
Yine de yardım eder misin bana?

                                           41. ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail