TAŞTAN ŞAİR 1.

YAKLAŞAMAYINCA

Benim heykellerimi yaptılar da
Beni yaklaştırmadılar.

Gidip bir dost bulayım bırakın dedim
Kendime bir yoldaş bulayım dedim
Bari yalnızlığımı paylaşayım dedim
Yalnızlık paylaşılmaz dediler
Benim heykellerimi yaptılar da 
Beni yaklaştırmadılar.

Ben kalbimi ikiye bölüp yarime vermişim
Kalpsizin izin verin oradan kalp alayım dedim
Bir kalp ile mutlu olabileceğini sanıyorsun
Sen bu kafayla kalpsiz de yaşarsın dediler
Benim heykellerimi yaptılar da
Beni yaklaştırmadılar.

Bırakın beni dedim yırtındım bırakın dedim
Neden mutlu olmama izin vermiyorsunuz dedim
Sen bizi ancak aynada görebilirsin
Biz seniz dediler
Benim heykellerimi yaptılar da
Beni yaklaştırmadılar.

Ben heykellerime yaklaşamayınca
Heykellerim kımıldadı...

                                  SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail