TAŞTAN ŞAİR 2.

SAHİLDEN TAŞLAR KOROSU

Bir çok şairin bakıp da duygulandığı
Uğruna mısralar sıraladığı sahilden
Renk renk taşlar aldılar ama
Özellikle en güzellerinden seçtiler
Sonra ölüm için gelip beni buldular
Üzerime doğru yürüdüler.

Gavura vurur gibi vurdular bana
Taşları şeytan taşlarcasına fırlattılar
Kaçanın anası ağlamaz dediler
Ben kaçamadım anne kaçamadım
İlk önce dizlerimi taşladılar
Yorulup adım atamayıncaya kadar taşladılar
Çok fazla yoruldum.

Çok iyi insanlardı ama
Tamam taşladılar canımı da yaktılar
Ama canım daha fazla acımasın diye
Kalbimi taşladılar
Zaten aşktan taş kesilmiş kalbim
Çoktan çatlamış yüreğim kırıldı
Taşı taşla kırdılar
Biri küçük bir ölüm diğer büyük bir aşktı.

Ölümü iliklerime kadar hissedince
Beni taşlamaya başladılar
Baştan aşağı taşladılar
Taştan kalbimde kırılınca
Taştan bir heykel oldum
Yerinde bir dakika bile duramayan heykellerim
KIMILDAMADILAR BİLE...

                                                SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail