TAŞTAN ŞAİR 3

TAŞTAN ŞAİR

Kuşlar ağaç bulamazsa ne yapar
Kediler yağmur yağdığında nereye kaçar
Ölümden son anda kurtulan köpekler
İnsanlardan nerede saklanırlar
Sığınacak bir dal bulamazlarsa
Onlara kim kucak açar
Ben onları korurum.

Taştan yapıldı diye beni
Hareketsiz mi sandınız
Kalbimi taştan yaptılar diye
Kalpsiz olduğuma inandınız
Benim de bir kalbim var ve ben de
Üşüyen kedilere üzülebiliyorum
Gözyaşlarım acı acı akmasa bile
Ben onları sizden daha çok seviyorum.

Kuşu kedinin kediyi de köpeğin yanına
Ben kattım ben kardeş yaptım onları
Yazdığım bir kaç mısrayı fısıldarım
Korkularını gidermeye çalışıyorum onların
Ölümden yağmurdan ve insanlardan
Ben korurum onları
Ben konuştukça ben gözyaşı döktükçe
Ben kalbimi konuşturdukça ben kımıldadıkça
Ölmelerine izin vermeyeceğim
Peki ya ben ölürsem.

Beni sürekli avlamaya çalışıyorlar
Koruyorum onları diye taşlıyorlar beni
Kolumun altında koruduğum canlara kıyacaklar
Ne onları ne de beni düşünen var
Beni öldürmek istiyorlar
Unutma ki ben ölürsem kediler de ölür.

Hiç kimseyi tehdit etmiyorum
Korkutmuyorum da sadece
Sadece söz veriyorum size
Yağmurun bir damlası bile zarar veremez
Avuç içimdeki kuşlara
Bana yağmur zaten işlemez
Heykeller ölü değildir gün gelir kımıldarlar
Heykelleri öldüremezsiniz
Kımıldamadıkça...

                                                     SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail