Aşka Lüzumsuz Eleştiri

Aşk lüzumsuz bir eleştiriye tabiymiş
Bilsem
Evvelden yakmaya kalkardım yanan volkanları
Bir isyan gibiymiş,
Ekranlarda seyredilirmiş direnen insanları

Pürüzsüz tenli ekranlar daha güzelmiş kadınlardan
Köklü bir cuma hutbesiymiş eleştirinin ucu
Doğru,
Aşk çünkü haddinden kaçıp gelmiş
Bir ıslah evi kokunçluğunda aşk;
Çocuk yaşta suça bedelmiş.

Bir plastik çiçektir artık burası
Polensiz bir çoğalıştır çağın yarası
Bir umut mu bulunmaz seher yelinde?
Ben bulunurum.
Yutkunurum.
Bir rüzgârın tozuyla başlarım sevmeye
Yavaşlarım .
Eleştirilerle ölçüşebil diye sen,
Ben senin için haddimi bile aşarım
Yavaşlarım.
Bakarım nefes durur, ten elbet soğur
Bilsem ki aşk lüzumsuz bir eleştiriye tabi olur
Evvelden keserdim hazzını tutsaklığın
Evvelden bozardım yalanını bugünlerin
Polenli hazzıyla yasaklığın
Çoğaltırdım aşkını hatırdaki dünlerin.

                                          Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail