BU SENİ SON GÖRÜŞÜM

Sevinçten, gözünden akan
Yaşların bir tanesi bile olamadım daha.
Nereye gidiyorsun?

Heyecandan bağırttığım,
Hızlı nabzından daha yakın olamadım sana.
Nereye gidiyorsun?

Geceleri, sokağa çıktığında
Kafana vuran Ay kadar samimi olamadık daha.
Nereye gidiyorsun?

Yüzümdeki tatlı gülümsemeye sebep baharın,
Ne ilki oldum, ne de sonu daha.
Nereye gidiyorsun?

Her gece kağıda seni çizen
Kalem kadar doyamadım daha sana.
Nereye gidiyorsun?

Dizime uzandığında serilen, yorgun saçlarına
Kırpmadan baktığım gözlerim kadar
                                   hayran kalamadım daha
Nereye gidiyorsun?

Dur, galiba bu seni son defa görüşüm.
Eğer çıkacaksan şu kalbimden,
Uçurumun ucundayım artık.
Yok dönüşüm.
Dönersen, kalan son ekmeği yine bölüşürüz.
Pişmanım, 41 kez özür dilerim, üzgünüm.
Duyuyor musun?
Nereye gidiyorsun?

                                                 41.ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail