BU SABAH SAAT 6:51

Kulağımda bir bağlama sesi
Aşık bir gönül hoş bir dağ esintisi
Sabahın henüz sabah olmamışında
Günün ilk ışıklarını bekler gibi
Gözleri kanlı bekledim seni
Bir kaç güzel bülbül sesi ile
Güne başladı boş sokaklar
O sokaklara can veren o sesleri
O sokaklar hiç beklemedi
Beton yığınları ne bilsin
İçini çeke çeke beklemeyi
Kim bilir beklemenin ne olduğunu
Beklemeye aşık olan şairler mi
Bir seni sevdim
Bir seni bekleyişi
Bir de gelmeyişini...

" Seni beklerken gençliğim geçti, severken de bir ömrüm...
   Paketim boştu, kalemim küskün, şiirimi yoktu.. Ben de ardından türkü gibi bir şey yaktım. İşte dumanı ancak geldi... "

                                                      SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail