KIZDIM DEDİM

Yolda bir ceset gördüm
Dün. Yanında bir polis arabası
Güldüm. Cinayet dediğini duydum
Polisin. Kızdım çok kızdım
Cinayet diye bir şey yoktur dedim
Kızdım. Cinayet diye bir şey yoktur
Hiç kimse birini boş yere öldürmez
Herkes ölmeyi hak eder
Dedim. Cinayet diye bir şey yoktur

Ölümü sadece kötülere hak bilir
İnsanlar. İnsanlar yanılıyor
Herkes ölümün iyileri atlayacağını sanıyor
Herkes biraz biraz yaşamak
İstiyor. Ama ölmeyi hak ediyor

Cinayet diye bir şey yoktur
Dedim. Kızdım
Herkesi oracıkta öldürdüm
Çok cinayet işledim
Güldüm. Cinayet diye bir şey yoktur
Dedim. Kendimi öldürdüm
Cinayet... Yok
Ölüm...

"Şairin katili şiirin öznesidir"

                                 SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail