SUÇ ORTAĞIM

Gömdüm tüm hayallerimi
Ağlıyorum.
Arıyorum, az önce yanımdaki suç ortağımı.
Uğruna hayallerimi gömdüğüm kişi kimdir?
Gördüm, az ötede.
Elleri cebinde,
Yavaş adımlarla uzaklaşıyor.
Sanki benden kaçıyor.
yoksa, beni mi bırakıyor?
Yapmaz değil mi?
Beraber gömdük hayallerimi...

Küçücük bir mezara üç ceset attım.
Ayaklarından ben tuttum her birinin,
Kollarını ortak.
İlk, geçmişimi attık,
Sonra hayallerimi, en son geleceğim.
Arkasından seslendim, az öteye gidince
"İki dakika bekle geleceğim."
Duymadı mı yoksa?
Çoktan bana bakıp, masum gülüşünü saçmalıydı.

Artık kaçmalıydım,
Bekçiler devriye gezerler.
Küreği saklamalıydım,
Yoksa bir şeyler gömdüğümü sezerler.
Bekle ortak geliyorum,
Heba ettiğim hayallerimin hatırına
Nereye gidiyorsun?

                                                41.ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail