FAZLA AÇILDIM

Geçen gün okulda yürürken
Sırat keskinliği bir camda
Güzelce bir kız gördüm
O güzel keskin cama öyle yakın ki
Güneş her sabah onun içi doğar
Onun için yakar kendi kendini
O güzel keskin cama öyle yakın ki
Yağmur
Her yağışında şairlerin üstüne
Kurşun renkli gökten kurşun atarken
O güzel için cama vurmadan önce
İki kez değil bin kez düşünür
Şair, aşık, garip şair, şairim
Ne yapsın, alır eline kalemini
O görmeden ne yazsam diye düşünür
O güzel cama yakın şaire uzak
Şairim cama daha yakın ama
Kıza daha uzak olamaz
Yağmur güneş güzele
Güzel cama yakın
Ben cama şair kıza ben şaire
Öyle uzak öyle uzağız ki
Güneşten bir parça ateş alın
Uzak olmak zorunda olanlar için yakın
Dünyayı yakın...


" Benim için dünyayı karşına alabilir misin, dedi; çektim bir sandalye karşısına oturdum..."

                                        SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail