ZIT KELİMELER ZIT İNSANLAR

İnsanlar iki insan ve biz
Yıldızların ışıklarının birbirlerinin gözünü alacağı kadar yakın
Ama yıldızlar gibi kör olmuşcasına birbirinden uzaktır.
İnsanlar iki insan ve biz
Yıldızların ışıltısı kadar göz alıcı ve güzel
Ama yıldızların birbirine özlemi kadar çirkindir.
İnsanlar iki insan ve biz
Tek kelimelik "merhaba" kadar kolay
Ama tek kelimelik "seviyorum" kadar zordur.
İnsanlar iki insan ve biz
Tek kelimelik aşk gibi öldüren
Ama tek kelimelik aşık gibi yaşatandır.
İnsanlar iki insan ve biz
Bir bankın iki kenarı kadar kavuşamaz
Ama iki bankın iki kenarı kadar kavuşmak isteyendir.
İnsanlar iki insan ve biz
Benim senin yanında durduğum kadar yakın
Ama benim benim yanımda durduğum kadar uzaktır.
İnsanlar iki insan ve biz
Ben ve sen kadar yakın
Ama sen ve ben kadar uzaktır...

"İnsanlar doğup ölüyordu bankın çivilerinde
                 En çok ölen bendim, doğansa çile..."

                                         SIRADAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail