CENNETE BİR ADIM KALA

Sabah sokağa çıkarken,
İlk önce sağ ayağımı attım eşikten,
Dudaklarımdan dökülen besmelelerle bir.
Yolumun üstünde komşumu gördüm.
Sevmezdim onu, içimde nefret, haset, kin...
Ne selamını aldım, ne de selam verdim.
Yürüyorum...
Yanıma usulca sokulan dilenciyi
İttim elimin tersiyle.
Yolda yürüyen kadına yan baktım.
Önce baktım sonra aşağıladım onu
Olmayan tesettürüyle.
Sokağın başında oturan salak,
Ezik, yetim çocuğun ensesine
Kahkahalarla bir tokat...
Mendil satan amcaya " Kolay gelsin."e ne gerek?
Bir oğlu meyhanede, küçük kızı kerhanede.
Zaten ayağının biride sakat...
İş yerine varınca hepsinin üstüne bir seccade örttüm.
Şükür, cennete bir adım daha yaklaştım.

                                      41.ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail