ÖZLEM VE AŞK, HASRET... 

Bakma, bakma bana öyle!
Sarı sarı gülüşün varya;
Issız bir gece yarısı
Kaf dağının eteklerinde üşümüş,
Titreyen bir ateş böceğinin ışığında
Karanlıktan korkan minik bir kediye huzur verir.
Seni seven benim.
Bendim seni seven.
Gözyaşlarına kurutulur deniz.
Saçlarından ısınırdı güneş,
Dudaklarında kor alev...
Her gece balkona çıkmanı bekliyordu ay.
O güzel sesini duymayanın haline vay!
Tenindeki ezgiyle dans etmeyen çiçek,
Sana yol vermeyen böcek;
Seni her üzgün gördüğümde
Kalbime birer dinamit dikecek.
Sana değer veren benim.
Güzelliğine değil aşkım, sana
Sana, sen olduğun için bu sevdam.
Bırakma beni,
Unutamam, düşünmeden edemem seni.
Özlem ve aşk, hasret...

                                  SAĞIR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail