Kale

İşte
Bu son düşüşü bir kalenin
İpince, zarif bir kılıcın önünde
Geçtiğim her merhalenin
şimdi üzerinde ölüyorum.
Bir ağaçkakan şakağımda
İki duvar aşıyor çizgilerini
Çöken tavan.
İki söz arası belin
Öyle tazyikli okyanus kusar bir insan...
Her düşüşü bir kalenin
Enkaz altında çektiğimiz duman
İpince zarif bir kılıcın önünde
İşte
Benim ucum kör bir kalem
İşte -Öl! Öl! Öl!
Dramasıyla aklımda binlerce çiçek
Şehrin betonlarından salamadığım
toprağa köklerimi çekerek
Çağırıyor çiçekler beni:
Öl! -işte yine-
                   -dizler çökünce gırtlağından
                    kan püskürür insanın duvarlar
                    arasında kalır siz bilmezsiniz
                    siyasî propagandalar üzerinden
                    bir bulut misali habersiz geçer
                    kaydını düşer kırılan dizler ve
                    küsülen denizler-

Ölemiyorum bir türlü
İpince, zarif bir kılıcın önünde,
Ey Kalemî!
Sana ey diyor yardan ibaret hükmün
İşte
Bu son düşüşüydü bir kalenin
Gördüm.                  

                                Kâlemî
                 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail