Levye


İlgili resim





















Dünyayı bir levyeyle sürekli
    yerinden oynatmayı
            seviyorum
Korkmaya cür'et edemiyorum, bileklerim kuvvetli
Metanetli bıyıklarım diken diken oluyor bazı
kargalar bastığında şehrin balkonlarını
Dünyayı bir levyeyle sürekli
    yerinden oynatmayı
           seviyorum

Kendi kendime bulutlanıp kimi zaman
     yağmuru ıslatmaya çalışıyorum
Zangırdıyor ben düşündükçe
     hayallerimin tarihi kolonları
Salıncaklarda sallanıyorum özlemle, yürekli
bazı sokakları tutmuş bankalar, ölüm ve aşkın kaçışı
Yıldızlar el ele tutuşur batıda yaz geceleri gizli saklı
Dünyayı bir levyeyle sürekli
    yerinden oynatmayı
          seviyorum
Yalnızca ben sallanıyorum, sonra hayal molozları...
Uyku tutturmayan mağaralar açıyorum ruhumda düşünerek
Kendi hayallerimin ihtimallerinden korkuyorum
ruhumun deliklerinden geçerek sanki
                                               uyandırıyor bir yudum gerçek.



Kâlemî



           

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail