Yeşil

Bir yeşilin
ormana tek tip olan
Bir yeşilin
             hoşuna gidiyorumdur belki
Durdurulmuş bir zamandan sızan
Korkunç bir işin
Durdurulmuş bir zamandan
                                   işe giden işçisiyimdir belki
Bunu kabul edemem
Kırılan bir dişin
Kökü olmalıyım ben
                             kırılan ve kopan
Kırılan...
    ve karşıdan tökezliyor bir oğlan
Gidiyor
       bir yeşilin
                    içine karışıyor
Zaten ne görsem bir yeşilin
Bir yeşilin, bir yeşilin içine. Ve ben
      bir gidişin kösteğidir içim
Ağaçlar sökülür benim yüzümden
Ve ben
Fışkıran suyun bittiği miyim?
Bir gidiş miyim ben,
                             bitiş mi bilmem
Çişini tutan bir çocuğun macerası belki
Ya da sadece iğdiş bir yeşilin
bir yeşilin
bir yeşilin yeşil bir çocuğu muyum ben?

Bunu kabul edemem.


Kâlemî

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail