R.E.M- Losing My Religion

Ah be hayat, senden büyük
Yerimde olmak nedir bilemezsindi
Çekeceğim yollar, uzaklık gözlerindeki...
              -hayır tutamadım yine kendimi

Her şeyi ayarladımdı bak
benim şu köşedeki
Sokak lambasındaki benim
İnancım elimden giderken
gittiğin her yerde ben
Emin değilim var mı gücüm denemeye yeniden
              -Ah, hayır tutamadım yine kendimi
yetmiyor ne söylesem boş

Duydum işte, sanki güldün
Duydum bak, bir şarkı tüttürdün
gücün var sandım senin de denemeye

her fısıltı
her geçen saat
çekip çıkarıyor günahlarımı
Bir gözüm sende sürekli
Aynı yaralı ve kaybolmuş bir âmâ gibi
                -hayır tutamadım yine kendimi

Her şeyi ayarladımdı
Bir düşün sen de
Beni yıkan, dizlerimi kıran şeyi düşün
Düşün ki tüm bu düşler etrafta uçuşsundu...
söylenebilecek hepsi bu

Duydum işte, sanki güldün
Duydum bak, bir şarkı tüttürdün
gücün var sandım senin de denemeye

Bir düşten mi ibaretti hepsi
Bir düşten ibaretti.

Çeviri: O.T.K




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail