Yatır

Bir yatır gibi çaputlar astım boynuma insan dilemeden duramaz değil mi tanrıdan
her şey bize amade olmadı diye tüm dualar
ve kokladım diye o kızın göğsünü
tüm bu kaşıntılar ve deri döküntüleri ve bu tabure
ipi biraz sıktım ya da çaputlar

çatlaklarımız var dokunarak bulamıyoruz ama çatlıyoruz işte günden güne
ve örüldükçe boynumun ilmekleri ki ömür bu değil mi
ben biraz hızlı ördüm hepiniz gibi, sırtımı bir dağa verdim ve delindi
ferhatın hızına hiç ulaşamadım ya da imkansızlığı anlatmak içindi
ben tutulamayan çişin pantolondaki iziydim ya dahası ne
beni suyla yuyacaklar ve geçecek her şey
ne kadar yaşarsak o kadar çaput doluyorlar boynumuza
bir yatırdan farksızız, demek ki ölmüşüz evvelden,
tüm bu kaşıntılar ve deri döküntüleri ve bu ayağı kırık tabure
sevmek bu olsa gerek
ipi çok sıktım ya da çaputlar.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail