Selâ

Herkes siyah giyinmişti uyandım bir sabaha
Siyasilerin dilinde şuh bir kahkaha
Musalla taşı...
En rahat yataktı gördüğüm
Göz yaşı
En taşkın yükü bulut gibi insanların
Beni de arıyordu ölüm
Gönlüm
Sığınıyor sabahın Rabb'ine
Saklanıyorum
Bir kızın güzel kirpiklerinde
Yahut doğru bilginin eşiğinde
Uzaktan, uzaklardan, uzağımdan...
Henüz göz kırpmışken tan
Duydum aşkı ve devleti anlatan o sesi
Vakit yaklaşıyor git gide
Musalla taşında yatıyor gözleri mavi belki
Belki elâ
- Es Selâ...

Herkes siyah giyinmişti
Yeşil örtündüm tabut üzerinde
Ön safta
Kurşunlar vardı siyasiler yerinde
Bu sabaha
Bu sabaha çıkmak bile aşk işiydi
O ses
Yakınlardan, yakından, yakınımdan...
Git gide duruldu nefes
Benim aşkım devamıdır her mısranın
Siyahlarla uyandım bu sabah
Ömür gibi geldi devamı
Bu unutulmaz selânın
-Aleyke Ya Resulallah
Allah... Allah...
Allah
     
                                                    Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail