Yine Ölüm

Yine ölüm, yine ölüm...
Göz yaşları,
Yaralarla aydınlandı çölüm
Kaybolmadı
Aşkla toplanan sevgilimin saçını
Orada gördüm,
Yorgun adımlarla gelmekte
Yine ölüm, yine ölüm...

Ellerim yavaşça çözülmekte belinden
Düştüm, tutunamadım yolcu ormanına
Ellerinden
İğne yapraklar suyunu benden almakta
Benden almakta mürekkebini kalem
Bana alem,
yine ölüm, yine ölüm...

Hakkım olmadı benim
Sevmekten başka
Âhımı
Benden aldı sevgisini dünya
Yine ölüm, yine ölüm...
Ağaç dalları arasından geçen ışıklarda
Camdaki aksimde
Orada gördüm,
Gözler
İzlemekle yetindi hayat
Kucak açtı çölüm
Zikrim ile titreyen bu tabiat
Ve her nesnesinde zamanın
Fısıldayan bir lisan
gibi yine ölüm,
yine ölüm...
                                          Gıyaseddin Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail