HAYAL

Yiyip bitirirken gördüm; kurtuluşumu
Bir ayağı kırık tabure üstünde
Ekmek arası hayallerimi.

Elimle gözlerime siper edemeden
Bakamadığım güneş ışığı saçları...
Selam saldım dün hayatını kaybeden
Umutlarımın naaşlarına.
Her baktığımda tekrar aşık oldum,
Delik deşik eden insanı, keskin bakışlarına.
Tanık oldum o an, onunla, orada
İlk ağlayışlarına, yeni doğmuş umutlara.

Masaya bıraktım elimde ki yarım ekmeği.
Anlam aramaya başladım içimdeki hislere.
Neylesin kalbim,
Dur durak bilmeyen kulağımdaki ezgilere?
Baktım öyle bir süre daha.
Kurduğum yeni hayalleri kül tablasına bastım.
Geçmişimin bedelini ödemek için kalktığımda
Çoktan oradan gitmişti.

                                                  41.ÇERİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail