Nefesimi Tut

Bana yıldızları çizmesinler söyle
Onlar zaten var gökte.
Ve güzel.
Nefesimi tut biraz,
Ölümü uyandırmadan gel,
Solmasın o dökülen yapraklar ve güneşli yaz
Öyle susup terleme alnımda
Öyle sıkıştırma kıyı kesimlerimi
Uzat beni sonsuz sorulara,
                             uzat uzatabildiğin kadar.
Havada bir tat var,
Yaşamadan anlaşılmaz
Bir umut
Nefesimi tut biraz
Öldüğünü unut
Öyle sıkıştırma kıyı kesimlerimi
Bana yıldızları çizme
Sakın söyleme,
Öldüğünü unut.

Ardını sor sen de benimle yıldızların
Bir sevdiğin vardır belki
Bekletme 
Öp onu yaşar gibi
Ya beni nefes alarak güldür
Ya da al beni de öldür.

Gel,
Çiçek açmalıyız dallarımızda beraber
Sakın
Dağıtmasın dallarını tek sesle kötüler
Sus ve topla kolunu bacağını
                     Hani şu dallarını
Gör benimle yarını
Nefesimi tut biraz
Paylaşabilirim seninle
Kaçak kirişlerin yalan açıklamaları gibi
Üzerine kefen olsun diye örtünme dünü
Sus
Sakın bana söyleme öldüğünü.

                                 Kâlemî

Atatürk Hava Limanı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail