Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Gece karanlık
                 Ve ben dağılmış
                                       Yürüyorum
Rengim bir renge bürünmüş –bilinmez-
Sürgün bir renk çalmışım renklerden
Gece karanlık
                   Ve ben dağılmış
                                         Yürüyorum
Yalnızlık içime akmış saatler sürüp giderken
Yalnızlık bende ezelden saklı bir dürtü
Şehrin ortasında bir fidan mıyım bazen
Ya da bir duman gibi sinmişim şehre bu gece
Gece karanlık
                Ve ben dağılmış
                                     Yürüyorum
Bilinmez bir ürpertiyim belki
Karnı çatlamış siyah bir at, yılkı
Sabaha çıkıp ölümü atlatmış bir ölümlüyümdür
Soğuk bir rüzgâr giren bel boşluğundan
Düşünmek bildiğin, bana züldür
Girmişim bilinmezliğe çıkışım bilinmez ne zaman
Bırakılmış bir şeyler var geceye
Yetim şeyler
Bırakamam gönlümü avluya
Vazgeçemem aşktan, şaşkın bir izdir ruhum
Düşünüp yürüdükçe sanki
Bir anlık siyah akıyor terim
Gece karanlık
                Ve dağılmış ellerim
                                   Görünmüyorum.
 


Kâlemî

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Inter'siz Rail