İçimdeki Senfoni



     Bugünlerde hayata çok farklı bakıyorum; bütün evren sanki gözümde canlandı. Doğa, çiçekler, yapraklar, kuşlar hepsi bana gülümsüyor ve sanki hepsi bana selam veriyorlar ve admı biliyorlar ve adımla sesleniyorlar ve bende onlara karşılık veriyorum iç.imdeki sevgi ile. Bütünleştim sanki bütün doğa ile, bitkiler ile, hayvanlar ile; ne onlar bana yabancı geliyor ne de ben onlara yabancı geliyorum. Hepsinin sevgisini kalbimde hissediyorum. Bir yaprağa dokunuyorum o da bana dokunuyor. Bana hiç kimseye göstermediği renklerini gösteriyor. Bir köpeğin gözlerine bakıyorum dertlerimi, sıkıntılarımı alıyor götürüyor. Gökyüzüne bakıyorum bana yine en güzel resmini çizmiz gülümsüyor. "Beğendin mi? " diye sorar gibi. Nasıl beğenmeyeyim ki? Her renk her desen ayrı bir senfoni oluşturmuş  sanki bende o senfoniyi dinliyorum ve izliyorum. Ruhumda bu senfoninin yarattığı heyecan paha biçilemez. Tüm bu aydınlanmayı neden yaşadım? Neden ve ne için yaşadığımı bilmiyorum ama içimdeki bu heyecan benimle birlikte olduğu sürece hayat benim için hiçbir zaman anlamını kaybetmeyecek.


    Pınar Tombultürk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Poem Of The Middle Earth

Dağılganlaştıramadıklarımızdan

Inter'siz Rail